725005675_1024413173398036_990783024474850926_n.jpg

Έναν από τους κορυφαίους Κερκυραίους προπονητές επέλεξε για την τεχνική ηγεσία του ο ΟΦΑΜ.

Μετά από τέσσερα χρόνια ο ΟΦΑΜ επιστρέφει στη Γ΄ Εθνική κατηγορία και έδωσε τα "κλειδιά" σε έναν άκρως επιτυχημένο Κερκυραίο προπονητή με μακρά εμπειρία από τις εθνικές κατηγορίες, το Γιάννη Χονδρογιάννη. 

Ο 66χρονος τεχνικός θα αναλάβει την τεχνική ηγεσία του ΟΦΑΜ για πρώτη φορά στην καριέρα του, διαδεχόμενος στον πάγκο της ομάδας το Σταμάτη (Μάκη) Κουλούρη.

Ο Γιάννης Χονδρογιάννης είναι γεννημένος το 1960 και αποτελεί έναν από τους πιο έμπειρους προπονητές στο κερκυραϊκό ποδόσφαιρο, καθώς έχει αξιοσημείωτη παρουσία στις εθνικές κατηγορίες. Ξεκίνησε την προπονητική του σταδιοδρομία το μακρινό 1993 από τον πάγκο του ΠΑΟ Κορακιάνας και στη συνέχεια βρέθηκε στους πάγκους των: ΠΑΣ Χλωμοτιανών, Ποσειδώνα Αγίου Μάρκου, ΑΟ Κέρκυρα (βοηθός των Βασίλη Στασινόπουλου και Ντίνου Κούη), Αχιλλέα Νυμφών, Ολυμπιάδας Καρουσάδων και ΑΟ Κοντοκαλίου. Από το 2003 έως το 2005 ήταν προπονητής της ΑΕ Φαιάκων, με την οποία αναδείχθηκε αήττητος πρωταθλητής Κέρκυρας τη σεζόν 2003-2004 και τη σεζόν 2004-2005 οδήγησε την ομάδα στην 5η θέση του 5ου Ομίλου της Δ΄ Εθνικής. Ακολούθησε για 2.5 σεζόν (2005 - Νοε. 2007) η παρουσία του στον πάγκο του Κρόνου Αργυράδων. Στο διάστημα αυτό η ομάδα των Αργυράδων είχε σημαντική παρουσία στο πρωτάθλημα της Δ΄ Εθνικής τερματίζοντας στην 3η θέση του 5ου Ομίλου τη σεζόν 2005-2006 και στην 6η θέση τη σεζόν 2006-2007, ενώ κατέκτησε το κύπελλο Κέρκυρας τη σεζόν 2006-2007 και το σούπερ καπ Κέρκυρας το 2007. Τη σεζόν 2008-2009 βρέθηκε στον πάγκο του Θεσπρωτού Ηγουμενίτσας, με τον οποίον κατέκτησε το κύπελλο Θεσπρωτίας και διατήρησε το Θεσπρωτό στην τέταρτη τη τάξη κατηγορία του κερκυραϊκού ποδοσφαίρου. Την επόμενη σεζόν (2009-2010) βρέθηκε στον πάγκο της Αναγέννησης Περιβολίου, την οποία οδήγησε στον τελικό κυπέλλου Κέρκυρας. Από το 2010 έως το 2013 ήταν προπονητής στην Κ20 του ΑΟ Κέρκυρα, στο αντίστοιχο πρωτάθλημα της Superleague, ενώ τη σεζόν 2013-2014 ήταν προπονητής στην Κ19 του ΑΟΚ Κασσιώπης στο αντίστοιχο πρωτάθλημα της Football league, ακολούθησε η θητεία του στον ΑΟ Κοντόκαλι και στην Ολυμπιάδα Καρουσάδων, πριν το 2016 βρεθεί στον πάγκο του Αστέρα Πετριτή, με τον οποίον πορεύτηκε στη Γ΄ Εθνική τη σεζόν 2016-17 (με πολλούς νεαρούς Κερκυραίους ποδοσφαιριστές) και στην Α΄ ΕΠΣΚ τη σεζόν 2017-18. Τη σεζόν 2018-19 επέστρεψε στον πάγκο του Κρόνου Αργυράδων, τον οποίον οδήγησε στην κατάκτηση του πρωταθλήματος στη Γ΄ Εθνική, ενώ ακολούθως επέστρεψε στον πάγκο της Ολυμπιάδας Καρουσάδων. Από το 2020 έως το 2024 ήταν προπονητής του ΑΟ Κέρκυρα και είχε καθοριστική συμβολή στην ανασύσταση της ομάδας και πανηγύρισε την άνοδο από τη Β΄ στην Α΄ ΕΠΣΚ τη σεζόν 2021-22. Από το Νοέμβριο έως το Δεκέμβριο του 2024 ήταν προπονητής του Αστέρα Πετριτή στη Γ' Εθνική, ενώ αμέσως μετά την αποχώρηση της ομάδας του Πετριτή από το πρωτάθλημα της τρίτης τη ταξει κατηγορίας του ελληνικού ποδοσφαίρου ανέλαβε την τεχνική ηγεσία της ΑΕ Λευκίμμης, την οποία οδήγησε στην κατάκτηση του πρωταθλήματος Κέρκυρας, του σούπερ καπ και στην επάνοδο της στην Γ' Εθνική κατηγορία, στη "Βασίλισσα του Νότου" παρέμεινε έως και το Νοέμβριο του 2025 έχοντας μία πολύ καλή παρουσία στο πρωτάθλημα της Γ' Εθνικής, ενώ έφτασε και μέχρι τη φάση των 32 του κυπέλλου Ελλάδος ερασιτεχνών. Από το Νοέμβριο του 2025 έως και το πέρας της αγωνιστικής περιόδου 2025-2026 ήταν προπονητής της Ολυμπιάδας Καρουσάδων στην Α΄ ΕΠΣΚ, την οποία οδήγησε ένα βήμα από την κατάκτηση του πρωταθλήματος (15 νίκες και 1 ήττα) και στα ημιτελικά του κυπέλλου Κέρκυρας.

Το προσεχές διάστημα αναμένεται να ανακοινωθούν και οι συνεργάτες του στον πάγκο της ομάδας του Αγίου Ματθαίου.

Η ανακοίνωση:

Ο ΟΜΙΛΟΣ ΚΑΛΩΣΟΡΙΖΕΙ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ ΤΟΝ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΓΙΑΝΝΗ ΧΟΝΔΡΟΓΙΑΝΝΗ.ΕΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ
ΠΟΥ ΟΙ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΕΣ ΤΟΥ ΓΝΩΣΕΙΣ,ΤΟ ΗΘΟΣ ΤΟΥ ΚΑΙ Η ΣΟΒΑΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΘΑ ΟΔΗΓΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΝΕΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ ΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΜΟΝΟΠΑΤΙΑ ΤΗΣ Γ'ΕΘΝΙΚΗΣ.
Η ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥ ΣΤΟ ΚΕΡΚΥΡΑΙΚΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ
ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΚΡΙΝΕΤΑΙ ΑΚΡΩΣ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΗ.
ΤΟΥ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΕΧΕΙ ΥΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠ'ΟΛΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΜΕ ΤΗ ΦΟΡΜΑ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΜΑΣ.